Termeni și Condiții

 

1. Informații preliminare

1.1. Mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul, blogul serviciile și produsele noastre.

1.2. Vă rugăm să citiți acest document cu prudență.. Acest act (denumit în continuare „Prezentul document”, „Contractul” „Termeni și Condiții” sau ”Termenii”), împreună cu documentele menționate în el, reprezintă condițiile folosirii site-ului ceramall.ro (denumit în continuare „site-ul” sau/și ”website-ul”)și plasării de comenzi de produse și servicii prin intermediul site-ului. Prin navigarea pe website-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi. Vă rugăm să citiți și Politica noastră de confidențialitate, Politica Cookies și Politica privind utilizarea modulelor cookie, înainte de a naviga pe site sau de a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul.

2. Date societate

Website-ul www.ceramall.ro (denumit in continuare “website”) este proprietatea S.C. CERAMALL SRL. (denumita in continuare “CERAMALL”), cu sediul social in Bucuresti bulevardul Timisoara 80 B, parter, corp C2, birou P27 sector 6, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/5169/2015, CUI RO34435638.

3. Adresă desfășurare activitate

Adresa Showroom-ului (unde sunt expuse produsele noastre, respectiv unde le puteți vedea) și a Depozitului de unde poate fi ridicată marfa sau, după caz, pregătită pentru a fi livrată:  Bucuresti Bulevardul Timisoara 80 B (intrarea din Valea Cascadelor prin strada Liniei)

4. Scop website 

Website-ul a fost realizat in scopul de a asigura, in mod gratuit, tuturor celor interesati, informații despre magazinele, evenimentele, acțiunile comerciale si serviciile oferite de “CERAMALL”, pe teritoriul Romaniei. Site-ul reprezinta un instrument de prezentare a serviciilor, magazinului, actiunilor comerciale si a evenimentelor oferite de “CERAMALL”, prin accesarea/utilizarea acestuia. Alte servicii care vor fi implementate, in timp, in cadrul site-ului sunt supuse acelorasi conditii, in afara de cazul in care acestea nu au conditii de folosire distinct formulate.

5. Informații generale cu privire la obligativitatea Termenilor și Condițiilor

5.1. Caracter imperativ. Înțelegeți că atât prezentul document, cât și toate politicile la care acesta face referire (e. Politică de confidențialitate, Politică privind utilizarea modulelor cookie, Politica Cookies) au caracter obligatoriu față de dvs. Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi, vă luați angajamentul de a respecta prezentul document și politicile indicate.

 

5.2. Modificări/actualizări. Ne rezervăm dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă acești Termeni. Comenzii dumneavoastră i se vor aplica prevederile care sunt în vigoare la momentul plasării comenzii. Accesând website-ul nostru veți găsi cea mai recentă versiune a Termenilor.

 

5.3. Nu garantăm în întregime faptul că toate produsele care au fost incluse la un moment dat pe site (în stoc) vor fi disponibile în orice moment. Ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

 

5.4. Dacă aveți întrebări sau neclarități, ne puteți contacta cu încredere la [email protected] și o să vă răspundem într-un termen rezonabil (între 10 - 90 de zile lucrătoare). 

6. Continutul si utilizarea website-ului

6.1 “CERAMALL”, defineste prin “continut” toate informatiile cuprinse in site sub forma de software, fisiere audio sau video, imagini statice, text, date, grafice, simboluri, elemente de grafica WEB programe si orice alte date.

 

6.2 Continutul website-ului este proprietatea “CERAMALL”, iar acesta poate fi vandut, difuzat, preluat sau revandut numai cu acordul scris al “CERAMALL”. Continutul website-ului este protejat de legislatia privind dreptul de autor si drepturile conexe. Folosirea fara acordul “CERAMALL” a oricaror elemente din continutul site-ului atrage raspunderea civila si/sau penala a utilizatorului, conform legilor in vigoare din Romania.

 

6.3 Comunicarile oricaror informatii sau date sub forma de text, mesaj, imagine, fisier audio si/sau video sau orice alt tip de material, indiferent de modalitatea de publicare sau transmitere a acestora (public sau individual), de catre orice persoana fizica/ juridica, alta decat “CERAMALL” se realizeaza pe raspunderea exclusiva a persoanei care este sursa acestor materiale, iar “CERAMALL” nu este in niciun fel raspunzator de continutul sau modalitatea de publicare a acestora.

 

6.4 In cazul trimiterii sau afisarii unor documente sau materiale, utilizatorul confera “CERAMALL” dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit si irevocabil de a folosi, adapta, modifica, produce, traduce, publica, dar si dreptul de a prezenta aceste conținuturi. Utilizatorul raspunde pentru toate documentele sau materialele pe care le afiseaza pe website, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestora, sa nu se cauzeze prejudicii niciunei persoane fizice/juridice.

 

6.5 Utilizatorilor site-ului nostru le este interzis sa foloseasca atat website-ul cat si serviciile puse la dispozitie prin intermediul acestuia, in scopul incarcarii, publicarii, descarcarii sau transmiterii oricaror informatii al caror continut nu este legal, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contine virusi, tulbura viata privata a altor persoane, contine texte vizand diverse campanii de promovare, email-uri in masa sau orice alta forma de spam, este contrar bunelor moravuri sau ordinii publice(de exemplu: este amenintator, abuziv, defaimator, ofensator, vulgar, obscen, afecteaza dreptul la intimitate al altor persoane, indeamna la violenta sau la ura rasiala, etnica ori are un caracter intimidant) “CERAMALL” isi rezerva dreptul de a adauga noi reguli si restrictii sau de a modifica, in orice moment in continutul site-ului. “CERAMALL” nu isi asuma raspunderea pentru intarzierile sau imposibilitate de accesare/utilizare a site-ului; modificarea, intreruperea sau suspendarea website-ului, in tot sau in parte; modificarea sau stergerea materialelor publicate pe website.

 

6.6 “CERAMALL” isi rezerva dreptul de a actualiza sau modifica orice serviciu sau drept de utilizare al oricarui serviciu, in orice moment, fara o informare prealabila.

7. Produse comercializate. Caracteristici

7.1 CERAMALL se ocupă, în principal, cu comercializarea (vânzarea) gresiei și a faianței.

 

7.2 Principalele caracteristici ale produselor noastre pe care le veți identifica pe site, în dreptul fiecărui produs:

  • cod produs;
  • disponibilitate: în stoc sau la comanda.

Mențiunea ”în stoc” relevă faptul că produsul se află în depozitul CERAMALL. Cu toate acestea, nu garantăm în integralitate acest aspect, astfel încât există posibilitatea redusă ca produsul să nu se afle la acel moment în depozitul CERAMALL.

Mențiunea ”la comandă” relevă faptul că produsul nu se află în depozitul CERAMALL la acel moment, însă, este în curs de transportare de la furnizorii noștri. Totuși, nu garantăm în totalitate acest aspect, astfel încât produsul respectiv ar putea să nu mai fie realizat de către furnizorii noștri, respectiv, să nu mai ajungă la depozitul CERAMALL și să nu mai poată fi comercializat.

  • dimensiune;

În principiu, plăcile ceramice aferente gresiei/faianței pe care o comercializează CERAMALL au următoarele suprafețe (cm):

  • 60 x 120 - cantitate majoritară;
  • 60 x 60 - cantitate secundară;
  • 20 x 120 și 30 x 120. 

Cu toate acestea, furnizorii cu care colaborăm dispun de o gamă variată de produse cu diverse suprafețe, astfel încât, vom încerca, în măsura posibilității, să obținem de la aceștia produsul pe care-l doriți.

  • brand;
  • tip: gresie sau faianță;
  • culoare;
  • grosime;
  • textura: marmură, piatră, ciment, etc.;
  • suprafața: lucioasă, mată, satinată etc.;
  • dacă este sau nu rectificat; 

Precizare: Majoritatea produselor noastre sunt reprezentate de plăci rectificate.

  • dacă este sau nu porțelanată;

Precizare: Majoritatea produselor noastre sunt reprezentate de plăci porțelanate.

 

  • dacă este sau nu rezistent la îngheț;

 

  • dacă este compatibil cu încălzirea în pardoseală;

 

  • utilizare: interior sau exterior

 

Precizare: În fapt, orice gresie poate fi utilizată atât în interior, cât și în exterior. Cu toate acestea, atât în secțiunea ”Blog” de pe site-ul nostru, cât și în descrierea produsului veți identifica motivul pentru care se recomandă ca un anumit produs să fie utilizat preponderent în exterior și altul, în interior.

  • câți m2 conține o cutie;

 

  • care este greutatea cutiei (kg);

 

  • țara de origine a produsului: Turcia, India, Bulgaria, Italia, Spania etc.

 

  • termenul estimativ de livrare pentru produsele aflate în stoc.

 

7.3 Suplimentar, caracteristicile de la pct. 7.2 de mai sus pot fi  însoțite de o listă de semne (a căror descriere poate fi identificată prin simpla plasare a cursorului pe un anumit semn). În concret, semnele respective oferă următoarele informații:

 

  • dacă produsul poate fi folosit doar pentru pardoseală;
  • dacă produsul poate fi folosit doar pentru perete;
  • dacă produsul poate fi folosit atât pentru perete, cât și pentru pardoseală.

 

Precizare: Având în vedere că majoritatea produselor noastre sunt porțelanate, rezultă că acestea pot fi folosite atât pentru perete, cât și pentru pardoaseală.

 

  • tonalitatea o culoare unică pentru fiecare placă ceramică ( fiecare partida de gresie de acelasi model poate avea ton de culoare diferit )

 

  • textura (desene) - fiecare gresie poate avea mai multe texturi (desene), ce va conferi o suprafata cat mai naturala a imitatiei de piatra, beton, marmura, lemn etc.;

 

  • dacă este antiderapantă.

 

7.4 La sfârșitul paginii aferente fiecărui produs, ați putea identifica cele mai importante și frecvente întrebări și răspunsuri cu privire la următoarele aspecte menționate cu titlu exemplificativ:

 

  • modalitatea de întreținere;
  • informații cu privire la durabilitatea gresiei;
  • avantajele și beneficiile modelului respectiv etc.

8. Produse Outlet. Produse personalizate/la comandă

8.1 În principiu, produsele aferente compartimentului Outlet nu se mai bucură de continuitate, respectiv, odată terminat stocul, acestea nu vor mai fi comandate în viitorul apropiat de la producător. Datorită acestui fapt, produsele beneficiază de reduceri mai mari față de celelalte.

 

8.2 Produsele personalizate sau produsele la comandă sunt acelea care, de regulă, nu se află în stocul CERAMALL. Acestea pot fi livrate numai în baza unei comenzi exprese din partea clientului și cu plata unui avans în cuantum de minim 50% din prețul total al produselor comandate. Termenul de livrare a produselor variază, după caz, între 10-90 de zile.

 

În cazul în care clientul, după achitarea avansului, renunță unilateral să continue raporturile contractuale, acesta va pierde toate sumele achitate până în acel moment din cauza următoarelor motive principale:

 

  • Comanda este personalizată;
  • Produsele aferente comenzii nu se află în stocul CERAMALL și nici nu au fost comandate către furnizor.

8.3 La achiziționarea produselor OUTLET, clienții nu beneficiază de adeziv gratuit, în timp ce achiziționarea tuturor celorlalte oferă tuturor clienților beneficiul promoției: ”La fiecare 5 m2 achiziționați - primești 1 sac de adeziv gratuit”.

9. Modalitatea prin care puteți interacționa cu noi de la distanță

9.1 Telefonica - la numărul de telefon: +40 (372) 533 333.

 

9.2 E-email -la adresa electronică: suport@ceramall. ro

 

9.3 TIDIO Chat -direct de pe site-ul nostru www.ceramall.ro

 

CERAMALL nu este responsabila pentru intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate ale companiei.

10. Plasarea comenzii online

Comanda poate fi plasată exclusiv pe site-ul nostru în modulul ”Coș de cumpărături” în baza următorilor pași esențiali:

 

  1. Analizați specificatiile, descrierea produsului, pretul si disponibilitatea lui în stocul CERAMALL;
  2. Alegeti produsul dorit și menționați cantitatea dorită;

  3. Dați click pe ”Cumpărați” și astfel produsul va fi adăugat in coșul de cumpărături; 

  4. Verificați coșul de cumpărături și tastați pe ”Finalizați comanda”;

  5. După finalizarea comenzii, veți fi direcționat către pagina în care va trebui să completați datele dumneavoastră de contact: nume/prenume, adresă, adresă de e-mail, număr telefon. Totodată, va trebui să precizați dacă doriți să ridicați personal gresia comandată sau dacă doriți să vă fie livrată. De asemenea, veți menționa modalitatea de plată aleasă.

  6. Dați click pe ”Plasați comandă”.

Precizare: Plasarea comenzii este condiționată de acceptarea (prin bifarea căsuței din pagină) atât a Termenilor și Condițiilor, cât și a Politicii de Confidențialitate care se regăsesc pe site-ul nostru.

7. După plasarea comenzii, veti primi un e-mail de instiintare ca a fost inregistrata comanda plasata. Clientul are obligatia ca dupa primirea informarii de inregistrare de comanda pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite.

 

Compania nu este responsabila pentru intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, adrese de livrare sau de email completate in eronat de client, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.

 

De regulă, unul dintre operatorii noștri vă vor contacta telefonic pentru a ne confirma comanda.

 

8. După confirmarea comenzii, vă va fi emisă o factură proformă. După achitarea, respectiv încasarea sumei aferente facturii proforme, va fi emisă factura fiscală. Conform Codului fiscal "Semnarea si stampilarea facturilor nu sunt obligatorii", si "Se pot transmite facturi prin mijloace electronice". Nu ne asumam raspunderea de a va pune la dispozitie factura fizica, ci doar in format electronic prin orice modalitate. Doar la solicitarea expresă și scrisă a clientului, compania noastra va poate trimite factura fiscală în format fizica in termen de 10 zile de la emitere sau prin curierat cu plata transportului la destinatar, respectiv la dumneavoastră.

9. În situația în care ați ales ca produsele comandate să vă fie livrate și acestea se află în depozitul CERAMALL, vor ajunge la dumneavoastră în termen de 1-15 zile lucrătoare de la data încasării sumei achitate. Livrarea se va efectua în condițiile prezentate la unul dintre capitolele de mai jos. 

10. Plasarea comenzilor poate fi efectuată doar de către persoanele de 18 ani sau de către minorii cu capacitatea de exercițiu restrânsă în condițiile Codului Civil.

 

11. Modalitățile de plată

 

Achitarea facturii proforme poate fi realizată în următoarele modalități:

 

  • cu cardul în urma emiterii unui link de plată (utilizăm serviciile NETOPYA Payments); Introduceti cu atentie datele cardului si urmariti mesajele de pe ecran. Asigurati-va ca ultimul mesaj este de confirmare a platii efectuate si nu este un mesaj de eroare a efectuarii platii. Comanda va intra in prelucrare in momentul in care exista confirmarea efectuarii cu succes a platii cu card bancar.

 

  • transfer bancar prin OP;

 

Datele societății pentru efectuarea plății:

Nume: SC“CERAMALL” S.R.L

CUI:RO34435638

Nr. Reg. Com:J40/5169/2015

IBAN: RO26INGB 0000 9999 0934 5619

Banca: ING BANK.

  

  • în rate fără dobândă prin:

  • Card Avantaj, emis de către Credit Europe Bank
  • Bonus Card, emis de Garanti BBVA
  • Star Card, emis de Banca Transilvania
  • Cardurile de cumpărături de la Alpha Bank

 

  • în rate cu TBI Bank.

 

12. Livrarea produselor 

12.1 Livrarea se poate face prin intermediul societății PALL-EX ROMANIA, transportatori privați sau alte tipuri de companii de transport (denumiți în continuare ”livrator”).

 

12.2 Livrarea din depozitul CERAMALL se efectuează în termen de 1-15 zile lucrătoare de la data încasării sumei aferente facturii proforme emise.

 

12.3 Livrarea se efectuează doar în zilele lucrătoare.

 

12.4 Ora de livrare nu poate fi garantată, aceasta depinzând în exclusivitate de către livrator.

 

12.5 Livrarea este contra-cost în situația în care costul acesteia este inclus în factura proformă eliberată de către CERAMALL.  CERAMALL va plasa comanda în vederea livrării comenzii doar după încasarea efectivă a sumei aferente facturii emise.

 

12.6 Livrarea facturată de către CERAMALL este realizată de către partenerii acesteia. Prin urmare, CERAMALL nu gestionează, organizează, execută, controlează procesul de livrare. De asemenea, CERAMALL nu poate asigura calitatea livrării, respectiv nu poate asigura că toate produsele vor ajunge intact, respectiv, nu vor suferi spărturi/deteriorări. Astfel, termenul de livrare menționat la punctul 13.2 poate fi întârziat din următoarele motive enumerate cu titlu exemplificativ: număr mari de comenzi al partenerului transportator, trafic îngreunat, vreme nefavorabilă sau din oricare altă cauză neimputabilă CERAMALL. În caz de nerespectare de către transportator a termenului de livrare sau/și în situația în care marfa ajunge parțial sau în integralitate stricată, CERAMALL se obligă să gestioneze și să depună toate eforturile în vederea remedierii cu celeritate a problemelor respective.

 

12.7 CERAMALL nu va fi responsabilă pentru întârzierea comenzilor cauzate de furnizarea informațiilor incorecte sau incomplete de către client, de refuzul de a primi comanda de către client, de imposibilitatea transportatorului de a contacta clientul. Daca Dvs. - client sau o alta persoana nu sunteti la adresa indicata, incercam o noua livrare in cursul aceleeasi zile, in cazul in care traseul transportatorului permite sau vom incerca o noua livrare a doua zi daca de asemenea traseul transportatorului permite.

 

12.8 În toate situațiile, costul transportului va fi suportat în integralitate de către client, cu excepția situațiilor expres prevăzute în prezentul act.

 

12.9 Datele Dvs.cu caracter personal completate in formularul de plasare a comenzii vor fi utilizate doar cu scopul intocmirii facturii fiscale, a bonului fiscal doveditor de plata si a datelor logistice de livrare a comenzii.

 

In orice alt scop va solicitam acordul intr-o alta sectiune a website-ului din cadrul contului inregistrat de Dvs.care se realizeaza doar prin bifarea unei casute specifice. Oricand aceasta confirmare de prelucrare a datelor personale in alte scopuri decat cele prevazute de lege poate fi revocata de catre client, unilateral, prin debifarea casutei din sectiunea respective. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați Politica de confidențialitate de pe site-ul nostru.

 

12.10 PALL-EX ROMANIA nu este angajatul CERAMALL, motiv pentru care nu purtăm răspundere pentru profesionalismul, atitudinea și calitatea umană a angajaților acesteia care furnizează serviciul de livrare.

 

12.11 Livrarea poate avea loc și prin intermediul transportatorului ales de către client. În această situație, costul livrării este suportat în integralitate de către cel din urmă în funcție de tarifele transportatorului ales. Data ridicării comenzii se agreează în prealabil cu CERAMALL. În lipsa acordului expres manifestat de către CERAMALL cu privire la data ridicării comenzii, CERAMALL nu poartă răspunderea pentru eventualele întârzieri față de transportator. De asemenea, data agreată pentru ridicarea comenzii de către transportatorul ales de către client poate fi decalată de către CERAMALL din cauza intervenirii unor cauze neimputabile menționate exemplificativ la punctul 13.6 de mai sus, cauze fortuite sau de forță majoră. În cel din urmă caz, CERAMALL nu va fi considerată răspunzătoare pentru întârzierile cauzate.

 

12.12 In cazul in care la plasarea comenzii Dvs.- client nu specificati altfel, transportul produselor cade in sarcina Dvs.- cumparator care veti utiliza mijloace de transport corespunzatoare si raspundeti pentru eventualele lipsuri cantitative sau deprecierii calitative pe timpul transportului. Riscurile se transmit de la compania noastra la Dvs.- cumparator la data predarii produselor. Documente ce vor insoti marfa : factura si la cerere alte act de ex. certificate de calitate -declaratii tehnice- etc.

 

12.13 Prestarea serviciilor de livrare nu include următoarele activități: descărcare/încărcare a mărfii comandate, ridicarea mărfii la imobilul clientului (apartament bloc, casă etc.). Prin urmare, clientul se obligă să asigure personal pentru a efectua activitățile anterior menționate (descărcare/încărcare marfă, ridicarea mărfii la imobilul clientului). Transportatorii parteneri ai CERAMALL prin care livrările au fost efectuate pot (nu reprezintă o obligație) avea în dotare lift pentru descărcărcarea mărfii din autovehiculul cu care aceasta a fost livrată.

 

12.14 Pentru claritate, precizăm că, în toate situațiile, CERAMALL va depune toate eforturile necesare în vederea încercării de a soluționa orice problemă în favoarea clientului.

 

12.15 În cazul ivirii oricărei probleme în legătură cu transportul mărfii, clientul se obligă să sesizeze CERAMALL prin e-mail la adresa: [email protected] sau telefonic către managerul de transport la nr. +40731318224 ori către managerul de vânzări care a perfectat vânzarea.

 

12.16 În cazul în care livrarea este efectuată prin intermediul tranportatorului PALL-EX, veți recepționa un AWB (document de transport) aferent comenzii emis din platforma PALL-EX. Pentru a putea fi mai aproape de client și de a rezolva operativ situațiile cauzate de spărturi, clientul se obligă:

 

  • De a semna CMR-ul/AWB-ul de la transportator doar după recepția mărfii cu indicarea mențiunilor de spărturi și/sau defecte identificate.

 

În cazul în care șoferul nu așteaptă clientul să verifice marfa, clientul se obligă să treacă în CMR/AWB următoarele mențiuni: ”șoferul nu a așteptat efectuarea recepției”.

 

Clientul se obligă imediat să transmită pozele spărturilor identificate către managerul de transport sau la adresa de e-mail: [email protected].  Mențiunea urmată de semnătura clientului pe CMR/AWB este importantă pentru soluționarea situațiilor în cel mai scurt timp și pentru creșterea calității serviciilor prestate. Orice sesizare legată de produsele deteriorate/defecte se poate transmite în termen de 3 zile calendaristice de la data primirii mărfii la adresa de e-mail mai sus menționată sau direct către managerul de transport. În cazul nerespectării termenului maxim de 3 zile calendaristice pentru depunerea sesizării, CERAMALL își rezervă dreptul de a nu înlocui plăcile deteriorate/defecte.

13. Înlocuirea produselor sparte. Restituirea banilor aferenți plăcilor sparte

13.1 În ipoteza în care vor exista plăci sparte în momentul în care a fost livrată comanda, acestea vor fi înlocuite de către CERAMALL fără implicarea unor costuri din partea clientului.

 

13.2 Costul transportului va fi suportat de către CERAMALL.

 

13.3 Înlocuirea va avea loc numai dacă produsul respectiv se află în stocul CERAMALL la momentul solicitării de înlocuire a mărfii. În acest caz, înlocuirea va avea loc conform următorilor pași menționați în ordine succesivă: clientul înștiințează în scris CERAMALL la adresa de e-mail: [email protected] sau către managerul de transport cazurile de spărturi în termen de maxim 3 zile de la data la care comanda a fost livrată; înștiințarea trebuie să fie însoțită în mod obligatoriu de poze lizibile de pe plăcile sparte, iar CERAMALL, la rândul său, va trimite un livrator în termen de 10 zile lucrătoare pentru a ridica plăcile sparte în vederea înlocuirii lor.

 

13.4 În cazul în care produsul nu se mai află în stocul CERAMALL, se va restitui suma aferentă plăcilor sparte. 

 

13.5 Cu toate acestea, CERAMALL va depune eforturi (nu reprezintă o obligație) să obțină înlocuirea plăcilor sparte chiar dacă la momentul solicitării din partea clientului, acestea nu se află pe stoc. În acest caz, termenul de obținere a acestora poate varia între 10 - 120 de zile.

 

13.6 CERAMALL își rezervă dreptul de a nu înlocui în mod gratuit plăcile sparte în situația în care comanda a fost ridicată personal de către client sau de către un transportator ales de către client la depozitul CERAMALL.

14. Ridicarea personală a produselor aferente comenzii efectuate 

14.1 În situația în care clientul a optat pentru ridicarea personală a mărfii, aceasta va fi ridicată de la Depozitul Ceramall aflat la adresa din București, Bd. Timișoara nr. 80B, Sector 6.

 

14.2 Comanda poate fi ridicată numai după îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții prealabile:

 

  • clientul a efectuat în integralitate plata, iar suma a fost încasată de către CERAMALL;
  • înainte de a ridica comanda de la Depozitul Ceramall, clientul, se va deplasa la Showroom-ul aflat la aceeași adresă pentru a-i fie emise 2 bonuri de ieșire;
  • cu cele 2 bonuri de ieșire, clientul se deplasează la depozit și înmânează oricăruia dintre manipulanți/gestionari;
  • lucrătorii de la depozit pregătesc comanda;
  • clienții încarcă marfa în autovehiculul cu care s-au prezentat;
  • Clientul este obligat să semneze bonul de iesire drept confirmare a faptului că a ridicat marfa și aceasta corespunde din punct de vedere cantitativ și calitativ aferent bonului respectiv.

 

Durata pregătirii comenzilor spre a fi ridicate variază între 15-60 minute.

15. Returul produselor

Returul produselor are loc în condițiile prezentate în Politica de retur de pe site-ul nostru. 

16. Renunțarea unilaterală de către clienți 

Clientul poate renunța la comanda plasată în lipsa suportării unor costuri suplimentare atât timp cât CERAMALL nu a efectuat cheltuieli în legătură cu pregătirea/livrarea comenzii. În acest caz, restituirea banilor achitați se va efectua în termen de 14 zile de la data recepționării solicitării exprese de renunțare la comandă. Prezentul articol nu se aplică în cazul produselor personalizate/la comandă.

17. Efectele neplății facturii proforme 

17.1 În cazul în care suma aferentă facturii proforme nu este încasată de către CERAMALL în termen de 12 ore de la data prezentării acesteia către client, CERAMALL nu își asumă nicio obligație față de client (de ex: să păstreze/rezerve marfa menționată în factură) și își rezervă dreptul să anuleze factura proformă, respectiv, nu garantează executarea obligațiilor aferente oricărei facturi proforme emise, indiferent dacă această este personalizată/la comandă sau este o factură proformă cu marfă existentă pe stoc.

 

17.2 Astfel, în situația în care clientul a achitat suma aferentă facturii proforme peste termenul menționat la punctul anterior, CERAMALL poate refuza efectuarea comenzii. În acest caz, CERAMALL se obligă să restituie sumele încasate în termen de 3-14 zile lucrătoare de la data încasării sumei în contul CERAMALL. 

18. Standarde de fabricație a produselor comercializate

18.1 Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile, in scopul respectarii clauzelor contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea sau livrarea produselor.

 

18.2 Standardele de fabricatie a produselor comercializate pe site-ul www.ceramall.ro sunt conforme cu legislatiile in vigoare. In particular, in conformitate cu normele legale, pentru gresie si faianta fiecare produs poate:

  • Sa aiba abateri de la dimensiunile indicate pe site in intervalul procentual +/- 3% admisibil.

 

  • Sa aiba tonuri de culoare diferite pentru același model de produs, daca fac obiectul unor loturi diferite de producție.

 

  • In cazul in care, clientul dorește sa monteze produsele achizitionate intr-un singur spațiu, trebuie sa anunte vanzatorul despre necesitatea unui lot de produs cu acelasi ton de culoare pentru toata cantitatea.

 

  • În cazul în care clientul alege produse de la diferiți producători, înțelege că pot fi diferențe de dimensiuni și/sau grosimi la aceeași mărime (de ex: mărime nominală - 60x120, mărime exactă 59,9x119,9). În acest caz, clientul este obligat de a solicita către managerul de vânzări informații exacte despre produs, mărimi, grosimi, texturi, tonalitate, mai ales în cazul în care produsele sunt mixate pe aceeași suprafață ori CERAMALL, în cazul în care nu s-au solicitat informații cu privire la produs, nu va purta răspundere pentru abaterile existente. Prin urmare, CERAMALL nu poartă răspundere pentru eventualele pretenții ale clientului în legătură cu montarea și aspectul final al încăperii.

 

18.3 Astfel, în cazul comenzilor repetate, respectiv a comenzilor realizate de mai multe ori pentru același tip de produs, clientul poate ridica sau i se pot livra produse cu aceeași denumire si eticheta, dar care sa difere ca și calibru/dimensiune si nuanța culorii. Acestea nu reprezintă vicii, defecțiuni, calitate inferioară astfel încât, de principiu, acestea nu pot fi înlocuite. În ipoteza în care clientul are nevoie de plăci suplimentare pentru finalizarea lucrării, CERAMALL nu va purta răspundere pentru situația în care clientul a efectuat o comandă suplimentară față de comanda inițială cu privire la același produs, iar marfa din depozitul CERAMALL diferă, după caz, ca ton,calibru, dimensiune, tonalitate de partida inițială. Totodată, CERAMALL nu poartă răspundere în situația în care marfa nu se mai află în stocul CERAMALL.

 

18.4 Marfa comercializată de către CERAMALL nu este fabricată/produsă de către această, ci de terțe companii/parteneri. Prin urmare, CERAMALL nu răspunde de calitatea mărfii, aceasta urmând a prezenta, la solicitarea expresă și scrisă a clientului, certificatul de calitate și conformitate a mărfii emis de către producător.

19. Limitarea răspunderii

19.1 Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de niciun fel, pe care clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre societatea noastra a oricareia din obligatiile noastre conform comenzii si nici pentru daune care rezulta din utilizarea bunurilor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

 

19.2 Compania noastra nu isi asuma obligatia si nu garanteaza implicit sau expres pentru continutul, de orice fel, al site-ului, sau pentru intreg continutul oferit de catre Dvs- client. Vom face toate eforturile pentru a asigura acuratetea si increderea in site si va incerca sa corectam erorile si omisiunile cat mai repede posibil. Nu oferim niciun fel de garantii sau raspundere pentru continutul site-ului si in nici o situatie nu putem fi facuti raspunzatori pentru nici o pierdere sau prejudiciu ce ar putea rezulta din utilizarea oricarei parte, secventa, modul al continutului de pe site.

 

19.3 Dvs.- client intelegeti si acceptati ca furnizarea produselor/serviciilor poate fi afectata de anumite conditii obiective, precum si ca orice servicii oferite prin intermediul site-ului sunt oferite potrivit principiului “asa cum sunt disponibile”, iar Dvs- client folositi aceste servicii pe raspunderea Dvs.In concluzie, compania noastra nu poate fi trasa la raspundere cu privire la nicio informatie si date cuprinse in conținutul site-ului, inclusiv dar nu numai, cele privind imaginile, textul sau orice alta activitate legata de utilizarea.

 

19.4 Prin plasarea comenzii Dvs.- client acceptati ca suntem absolviti de orice raspundere in eventualitatea producerii unei intreruperi, opriri, disfunctionalitati, ingreunari sau erori in functionarea site-ului, in situatia unei erori tehnice de orice fel. De asemenea intelegeti si acceptati ca suntem absolviti de orice raspundere pentru orice fel de daune directe, indirecte, incluzand dar fara a se limita la pierderi de profit, vad comercial sau alte pierderi intangibile, rezultate din utilizarea continutului site-ului in orice mod sau orice efecte juridice derivand din aceasta. Dvs. - client intelegeti si acceptati ca societatea noastra este absolvita de orice raspundere pentru mesajele publicitare postate pe site, dar si pentru bunurile sau serviciile furnizate de catre autorii acestor mesaje publicitare. Compania noastra nu este raspunzatoare pentru daunele, pierderile si, cauze de actiune (fie in contract, prejudiciu, sau altfel) care depasesc suma platita de catre Dvs.-client. Dvs.-client sunteti singurul responsabil si raspunzator pentru deciziile, actiunile si rezultatele in viata, si prin utilizarea de catre Dvs.a site-ului si sunteti de acord si raspunzator pentru orice alte decizii, actiuni sau rezultate, in orice moment, in orice imprejurare.

20. Forta majora, legea aplicabila, diverse prevederi 

20.1 Niciuna dintre parti nu suntem raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor noastre contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

 

20.2 Prezentul contract este supus legislatiei romane in vigoare. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

 

20.3 Daca una sau mai multe prevederi din continutul termenilor si conditiilor sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si partile se vor stradui de comun acord sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul legii.

 

20.4 Compania noastra si Dvs. - client suntem independenti si nici uneia din noi, partile nu ni se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.

21. Scrierea de review-uri, comentarii, intrebari si raspunsuri

21.1 Orice scriere de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Dvs.- Utilizator/Client/Cumparator, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu si pot fi inscrise atat cele pozitive, cat si negative.

 

21.2 Imediat ce inregistrati un anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe site,in calitate de Utilizatori/Clienti/Cumparatori acordati companiei noastre in calitate de vanzatoare o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si ne da dreptul de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, sterge, distribui si de a afisa acest continut.

 

21.3 Orice Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii unui Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

 

  • sa se refere decat la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, si sa evite informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul in care s-a desfasurat comanda;

 

  • sa scrie doar in limba romana, cu folosirea unor cuvinte sau expresii care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv: mouse, notebook etc;

 

  • sa utilizati un limbaj neofensator, corespunzator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;

 

  • sa asigurati incadrarea corecta a continutului introdus pe site astfel: orice intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;

 

  • sa va asigurati ca informatiile introduse de Dvs. sunt corecte, neinselatoare, realiste si in conformitate cu legile aplicabile si sa respectati astfel si drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

 

  • sa folositi aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

 

  • sa nu furnizati sau sa solicitati, in niciun mod, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;

 

  • sa nu incercati fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrieti Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;

 

  • sa nu utilizati Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul.

 

21.4 Aveti posibilitatea ca in momentul inscrierii unui Review, sa adaugati si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. In acest fel un-Review insotit de un-Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, la fel cum un-Review insotit de un-Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

 

21.5 Orice Utilizator/Client/Cumparator ce inscrie Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli:

 

  • aceste fisiere vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, cu asigurarea in prealabil asupra faptului ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;

 

  • fisierele incarcate nu trebuie sa contina violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;

 

  • fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de nici o alta persoana;

 

21.6 De indata ce un-Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre compania noastra pentru a determina daca incalca Termenii si Conditiile din prezenta sectiune. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre compania noastra.

 

21.7 In situatia in care compania noastra constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, ne rezervam dreptul de a suspenda posibilitatea Dvs. Utilizator/Client/Cumparator de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

22. Licența de utilizare

22.1 “CERAMALL” va acorda o licenta limitata pentru accesarea/vizitarea site-ul, fara posibilitatea de a-l modifica în lipsa unui acord din partea noastra. Aceasta licenta nu include:

 

- revânzarea sau utilizarea în scopuri comerciale a informatiilor prezentate pe site; - download-ul sau copierea informatiilor legate de conturi utilizator; - utilizarea tehnicilor tip data mining, robotilor sau tehnologiilor similare care permit extragerea si analiza datelor.

 

22.2 “CERAMALL” acorda o licenta limitata, revocabila si ne-exclusiva de a va crea un hyperlink catre pagina de home a site-ului, atâta vreme cât acest link nu descrie “CERAMALL” sau un partener / afiliat al acestuia de o maniera falsa, gresita sau jignitoare. Licenta acordata nu va permite utilizarea în cadrul acestui hyperlink a marcii “CERAMALL” fara acordul nostru scris prealabil.

23. Copyright (drepturi de autor si drepturi conexe)

23.1 Întregul continut de pe acest website (care include, dar nu se limiteaza la): texte, grafice, fotografii, produse, coduri, idei, poze, video, sunete sunt proprietatea “CERAMALL” (denumita în continuare compania), cu urmatoarele date de identificare:sediul social in Bucuresti bulevardul Timisoara 80 B ,parter, corp C2, birou P27 sector 6 sector 6, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Bucuresti sub nr. J40/5169/2015, CUI RO34435638.

 

23.2 Compania nu garanteaza ca website-ul si continutul acestuia nu contine erori sau ca întregul continut este 100% corect si valid. Clientii nostri au dreptul de a copia si printa continutul website-ului sau portiuni din acesta pentru unicul scop de a plasa o comanda în cadrul companiei noastre. Este interzisa preluarea continutului de pe acest website în scopuri comerciale.

 

23.3 “CERAMALL” nu îsi asuma raspunderea privind drepturile de autor si drepturile conexe pentru niciun element grafic, logo, texte, imagini sau orice alte elemente si concepte creative încarcate pe site de catre Consumator/Client/Cumparator/Vizitator, în modulul de personalizare prin încarcarea pe website a elementelor enumerate mai sus, Clientul îsi asuma si declara pe propria raspundere ca detine drepturile de autor sau permisiunea scrisa a proprietarului de a folosi elementele vizuale respective si poarta întreaga responsabilitate legala care deriva din aceasta declaratie, în temeiul prevederilor art. 15 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 359/2004 cu modificarile si completarile ulterioare privind declaratia pe propria raspundere, întelegând ca declaratiile inexacte se pedepsesc conform legii.

 

23.4 “CERAMALL” nu este si nu va fi responsabil sub nicio forma de eventualele litigii ce pot aparea în urma nerespectarii Legii 8/1996 modificata si completata prin Legea 53/2015 cu privire la dreptul de autor si drepturile conexe. 

24. Mărci înregistrate

24.1 Toate brand-urile, marcile, denumirile, folosite in cadrul acestui website sunt marci inregistrate ale companiei si/sau colaboratorilor, fiind protejate de catre legile in vigoare.


24.2 Marca “CERAMALL” este o marca inregistrata si este detinuta de catre SC “CERAMALL” S.R.L. Domeniul acestui website este detinut de catre SC “CERAMALL” S.R.L.

 

24.3 Utilizarea acestei marci, a domeniului sau a numelui, in forma directa sau “ascunsa” (de tipul, dar nu limitat la, meta taguri sau alte tehnici de indexare, cautare web) fara permisiunea prealabila scrisa la SC “CERAMALL” S.R.L. este interzisa si se pedepseste conform legii. Utilizarea neautorizata a acestora revoca imediat licentele acordate de catre “CERAMALL”.

25. Garanții

25.1 Website-ul este furnizat de catre SC “CERAMALL” S.R.L. sub forma sa actuala pe o baza “asa cum este” si “atat cat este disponibil” fara nici un tip de garantii, exprimate sau interpretate. Compania noastra nu garanteaza ca site-ul, serverele pe care este gazduit sau e-mailurile trimise de la noi sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator.

 

25.2 Utilizatorul foloseste site-ul pe riscul propriu, iar compania noastra nu raspunde pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site.

 

25.3 Compania noastra nu raspunde de omisiunile sau erorile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site. Compania nu garanteaza pentru continutul si utilizarea acestui site. Informatiile publicate corespund realitatii la momentul cand acestea sunt inscrise pe site sau cand sunt actualizate diverse pagini ale site-ului.

26. Anularea/limitarea dreptului de accesare/utilizare a website-ului 

26.1 “CERAMALL” isi rezerva dreptul sa intrerupa furnizarea website-ului (partial sau integral), oricand, fara obligativitatea notificarii prealabile sau informarii.

 

26.2 “CERAMALL” isi rezerva dreptul de a sterge/anula, in orice moment, fara obligativitatea notificarii prealabile, orice cont si/sau de a limita accesul oricarui utilizator la contul sau si/sau la site (fara sa aiba insa caracter limitativ daca constata incalcarea de catre utilizatori a termenilor si conditiilor de utilizare a site-ului, in cazul aparitiei oricaror probleme de natura tehnica, securitate etc.).

 

26.3 “CERAMALL” poate restrictiona dreptul utilizatorilor site-ului in cazul in care continutul afisat de catre acestia este nelegal, tulbura in vreun fel viata privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contine virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, email-uri in masa sau orice alta forma de spam, este amenintator, abuziv, vulgar, obscen, defaimator, ofensator afecteaza intimitatea altei persoane, indeamna la ura etnica sau rasiala, ori este intimidant.

 

27. Inregistrarea pe website si utilizarea/accesarea site-uluiwww.ceramall.ro

27.1 Pentru utilizarea serviciilor oferite de website-ul nostru in cazurile in care este necesara completarea unui formular de inscriere, obtinerea unui “nume de utilizator” si a unei parole, crearea unui cont etc. - utilizatorii sunt obligati sa furnizeze doar date adevarate, complete si exacte asa cum este indicat si in formularul de inregistrare si sa reinnoiasca, atunci cand situatia o cere, datele de inregistrare pentru a fi adevarate, complete si exacte.

 

27.2 Utilizatorilor le este interzis sa furnizeze o adresa falsa de e-mail sau sa transmita, in mod nelegitim, mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice sau in numele oricarei alte entitati.

 

27.3 In situatia accesarii neautorizate a contului sau a nerespectarii de catre terti si utilizatori a modului legal de utilizare a website-ului, “CERAMALL” nu isi asuma nicio responsabilitate fata de consecintele de orice natura care pot aparea.

 

27.4 Pentru orice furnizari de informatii care nu sunt conforme cu realitatea, incomplete sau inexacte, aceste conditii sunt aplicabile si in cazul participarii/inregistrarii utilizatorilor la campaniile promotionale/actiunile comerciale organizate si prezentate in cadrul website-ului de catre “CERAMALL” sau partenerii acestuia. Utilizarea website-ului www.ceramall.ro de catre utilizatori se realizeaza pe propria raspundere a acestora. Orice incalcare a acestor reguli poate fi semnalata la “CERAMALL” pe adresa de email: [email protected].

 

27.5 “CERAMALL” nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe acest website. Raspunderea pentru aceste website-uri o poarta in intregime proprietarii acestora. Prin accesarea/utilizarea website-ului www.ceramall.ro, toti utilizatorii/vizitatorii confirma in mod expres faptul ca au luat cunostinta si sunt de acord cu urmatoarele:

 

  • website-ul si orice software folosit in legatura cu serviciile sale contin informatii confidentiale si sunt protejate in conformitate cu legislatia ce priveste dreptul de proprietate intelectuala, industriala etc.
  • orice continut din cadrul campaniilor publicitare, al comunicarilor sau orice alte informatii publicate pe site sunt protejate in conformitate cu dreptul de proprietate intelectuala, industriala etc.

 

  • sa nu modifice, vanda, distribuie, cedeze, utilizeze, imprumute sau sa creeze materiale derivate bazate pe serviciile, programele, materialele utilizate in cadrul site-ului, doar daca nu este stipulat altfel, in mod expres, pe website, de “CERAMALL”.

 

Pentru orice intrebari cu privire la Termenii si Conditiile de utilizare website, Clientii pot contacta CERAMALL la adresa de e-mail: [email protected]

 

Actualizat la data de 13.01.2025

Calculator Gresie și Faianță