Politica de retur pentru produsele achizitionate in regim online

Dvs.- client aveti dreptul legal de a renunta la o comanda plasata prin efectuarea unui retur de marfa iar acest drept este reglementat prin Ordonanța de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor la distanta. Returul se poate face doar intr-un interval de 14 zile calendaristice de la data la care ati intrat in posesia comenzii si este necesar sa tineti cont de indicatiile de mai jos.


Obligaţiile ce va revin dvs.- client in cazul retragerii: dupa transmiterea formularului de retur urmeaza sa va prezentati, in decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia de retragere din contract, la orice punct de lucru al CERAMALL, pentru returnarea produsului, cu factura si bonul fiscal primite la data achizitionarii produsului, cu formularul de retur si produsul respectiv.

Dvs.- client sunteti responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Va supunem atentiei ca dupa preluarea unui retur, vom face o evaluare a starii produsului. In eventualitatea ca produsul returnat prezinta diverse neconformitati (interventii neautorizate, urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, lipsa componente sau accesorii etc.), vom putea decide, in urma evaluarii acestora, sa diminuam valoarea initiala a produsului. In aceasta situatie, vom rambursa doar suma rezultata in urma evaluarii, pentru a compensa deprecierea suferita de produs.

Alte mentiuni:

  1. Produsele care se returneaza trebuie sa fie insotite de eticheta si factura aferenta;

  2. Toate produsele trebuie sa fie returnate la nivelul de calitate la care au fost primite, cu toate accesoriile si in ambalajele originale;

  3. Exista categorii de produse care nu se pot returna conform OUG 34/2014;

Dvs.- client veti suporta costurile directe legate de returnarea produselor. Pentru retur, dvs. - client puteti apela la o firma de curierat, contra cost si veti transmite produsele la adresa din Bucuresti
str. bulevardul Timisoara 80 B - Receptie marfa.. 

Obligaţiile care revin CERAMALL in cazul retragerii: dupa receptionarea produselor returnate vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea dvs.-client, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care am fost informati de decizia de retragere din contract. Intelegem sa rambursam aceste sume folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de dvs.-client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care veti fi de acord cu o alta modalitate de plata.

De asemenea, in functie de optiunea dvs.-client aveti posibilitatea sa aleageti un alt produs in loc de rambursarea sumei platite pentru produsul returnat. In cazul inlocuirii produsului cu un altul de o valoare mai mare, dvs. veti achita diferenta, iar daca valoarea produsului returnat este mai mica, dvs. veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

CERAMALL nu are obligatia sa ramburseze costurile suplimentare în cazul în care dvs.-client ati ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi.

Alte mentiuni: - Politica de retur produse ce face obiectul prezentului capitol nu se aplica in cazul produselor cumparate din magazinele CERAMALL; - Rambursarea sumelor de catre CERAMALL, incasate prin OP, card bancar sau curierat, se face dupa receptionarea produselor de la dvs.- client si dupa incasarea efectiva de catre CERAMALL a pretului produselor respective, adica dupa ce acesta se regaseste in conturile noastre.

Va rugam sa retineti faptul ca produsele beneficiaza de optinea de deschidere a coletului la livrare, achitata de CERAMALL. Trebuie sa verificati produsele in prezenta transportatorului/curierului la momentul primirii si sa solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare daune, in cazul in care acestea prezinta defecte. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Pentru ale informatii legate de returul produselor aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari pe adresa de e-mail: [email protected].